تصفيه اب جرعه ارائه دهنده خدمات تصفيه اب در مشهد تصفيه اب جرعه ارائه دهنده خدمات تصفيه اب در مشهد .

تصفيه اب جرعه ارائه دهنده خدمات تصفيه اب در مشهد

مراحل تصفيه آب چيست؟

تصفيه آب در تصفيه خانه هاي صنعتي با دستگاه هاي مدرن انجام مي شود و سپس در دستگاه هاي تصفيه آب خانگي مراحل پايه با دقت بيشتري انجام مي شود.

مراحل تصفيه آب
حذف مواد معلق در آب
در انتقال آب به تصفيه خانه معمولا مقداري ناخالصي بزرگ و قابل ملاحظه از جمله شاخه ها و برگ هاي درختان، بطري نوشابه و قطعات پلاستيكي  وارد آب مي‌شوند كه در مرحله نخست به وسيله فيلترهاي مختلف اين مواد حذف مي‌شوند.

هوادهي
وجود برخي گازها در آب باعث ايجاد بوي نامطبوع و تغيير رنگ آب مي‌شود به همين دليل با قرار گرفتن آب در معرض هواي تحت فشار اين مشكل را مرتفع مي كنيم. در اين مرحله آب توسط هوا تحت فشار قرار مي‌گيرد تا بو و طعم بهتري را پيدا كند و قابل خوردن شود.

نرم كردن آب
وجود املاح معدني مختلف در آب باعث سختي آب مي گردد. وجود فلزات سنگين مثل كلسيم، منيزيوم، روي و … اگر بيش از اندازه در آب باشند ممكن است سلامت انسان را به خطر بيندازند. به همين دليل نرم كردن آب يكي از مراحل مهم در تصفيه آب به حساب مي آيد.

 

تصفيه آب مشهد، قيمت دستگاه تصفيه آب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۸:۲۲ توسط:مريم كياني موضوع: نظرات (0)

آيا دستگاه تصفيه آب سرشيري بهتر است يا تصفيه آب خانگي ؟

 

دستگاه تصفيه آب خانگي، دستگاهي است كه كليه املاح مضر در آب از جمله : باكترها، ويروس ها و تمامي عناصر مضر در آب را جدا مي كند و آب سالم و پاك در اختيار ما قرار مي دهد.

بهترين روش تصفيه آب روش اسمز معكوس مي باشد زيرا در اين روش كليه املاح مضر از آب جدا شده و آب با كيفيت در اختيار ما قرار مي گيرد.

تصفيه آب سرشيري چيست ؟
دستگاه تصفيه آب سرشيري، يك دستگاه كوچك با توانايي مشخص ولي بسيار موثر مي باشد كه با سرعت زيادي آب را تصفيه مي نمايد و كيفيت آب را تا حد زيادي بالا مي برد.

فيلترهاي دستگاه تصفيه آب سر شيري، دو مرحله اي هستند و تركيبي از يك لايه سراميكي با دقت بالا كه نيم ميكروني است و عناصر مضر مثل گل و لاي موجود در آب، جلبك ها، انگل ها، باكتري ها را از آب جدا مي نمايد.

در مرحله دوم توسط فيلتر كربن طعم و بوي آب بهبود مي يابد و كلر موجود در آب كاهش داده مي شود. اين دو مرحله آنقدر سريع صورت مي گيرد كه شما متوجه افت فشار در آب نخواهيد شد.

 

لينك منبع : https://jorae.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۵۲ توسط:مريم كياني موضوع: نظرات (0)